luni, 17 decembrie 2012

EGO


                "Fericirea suprema a vietii este convingerea ca suntem iubiti."
                                                             (Victor Hugo)
         "Daca n-ar exista fericirea altora, nu ne-am sinchisi de nefericirea noastra."
                                                             (Marin Preda)

                Modurile perfecte de a spune ca omul e egoist  in esenta . Nu stiu exact ce au vrut sa spuna cei doi autorii prin aceste doua citate  , dar eu asta citesc printre randuri, Egoismul e ca o a doua piele pentru oameni . 
               







                  

3 comentarii:

  1. Eu nu consider aceste doua cuvinte ca fiind sinonime ci doar au legatura unu cu altu

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-un timp au fost (pentru mine) . Apoi am aflat ce inseamna cu adevarat iubirea .
    Mi-ar place sa-ti stiu varsta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multi inainte ! Daca n-am vedea diferit , nu am mai avea personalitate .

      Ștergere