sâmbătă, 2 martie 2013

O cruda si preaiubita regina


       Incerc, dar nu pot. Nu reusesc. Imi accept soarta, in cele din urma, si ma plec in fata ta. Sau a lui. Tu vii dupa mii de ore, dupa zeci de nopti si zile triste , senine uneori, si el apare mai puternic ca niciodata. Din cauza ta o face. Tu ii ordoni sa ma tina cu privirea aplecata spre pamant si sa ma amageasca ca imi va oferi caldura ce o astept de atat de mult timp.



       Nu-mi pasa. Stralucirea lui e in numele tau iar eu nu am s-o admir decat reflectata in ramasitele celei ce a fost Iarna. Te simti bine ca toate si toti iti respecta poruncile. Vii ca o intrusa de mult asteptata si oferi ceva neasteptat. Noi toti vrem sa reinflorim, dar tu nu permiti asta tuturor. Ceri doar sa fi preaslavita, iar mai apoi te vei gandi sa ne dai voie sa ne atingem o farama din a noastra maretie, doar pentru o fractiune de secunda.  Vrei ca noi sa crestem pentru ca frumusetea laudelor adresate tie sa fie din ce in ce mai uimitoare. 
        Si totusi, eu reusesc sa ma dezleg si sa ma folosesc de proprii tai soldati pentru a-ti infrange generalul. Daca el pierde aceasta lupta, tu te vei preface in cenusa. Generalul tau ma infrunta singur si fara speranta de izbanda. Eu am la indemana pe toti cei care au pretins candva a-ti fi slujitori fideli. Soarele va ceda in fata mea si a lor.Tu vei ceda , Primavara , si iti vei gasi sfarsitul.


      Un pas ma desparte de castigarea razboiului. Insa acest pas nu are un taram pe care sa troneze, asa ca el devine doar o umbra intunecata. In final sunt tradata asa cum ai fost tu insuti. Generalul Soare isi readuna armata si imi aplica lovitura de gratie. Tu redevii regina a tot ce exista. Sunt pierduta. Nu ma mai pot ridica nici macar cu gandul.

Un comentariu: